:: banner ::

Monday, March 7

:: hidup dalam realiti bukan fantasi ::

hye, uolzzz ! da smggu gaknyer xwat entry baru..huhuu...bz la minggu ni..lots of esaimen need 2 submit..gt tournament...n finally,stlh sebulan xalek uma,dpt gak aku alek..2 pon ader kt uma xsmpai 24 jam..kecian x???xpela..asalkn aku dpt tgk keempat-empat ank sdre aku kne potong jmbul..hik3 ~ paling kecian kt bb hurin..,dala rmbut nipis..xd rmbut yg ley di ptg..hahaa...yg si kembar aniq n afiq plak byk gile rmbut..sap trcacak2 lg..hihiii...sara pon same byk rmbut..rndunyer kt mereka...xpuas nk men2 ng deorg..skrg ni da xbyk mase dihabiskn utk keluarga..semakin dewasa, semakin itulah masa akn jadik kurang..,n xcukop...i miss dem...rily2 miss my family...trase sdiri ini sgt jauh dgn mereka...jauh ati kah saya????? biasala..lidah lagikan tergigit...ni kan pula adikberadik.....


berbalik pada topic entry kali ni...,hurmmm...ape 2 realiti??fantasi??? hahaa..aku pon xpasti...bole x korunk tolong menyedarkan diri aku ni...plez3 ~ huhuuu... SAYA RASA DIRI INI SEMAKIN JATUHHHH !  (T_T)

hidup ni...
kadang-kadang gembira sangat2..
tp bila tibe masanya kite sedih,
btl2 akn rase sedih...
seperti dunia di da xprlukan diri ni lg...
tp itulah hakikat hidup...
lumrah hidup sebagai seorang manusia biasa...
setiap ari kita xtrlepas dari melakukan dosa...
tp kite kne brusaha utk memperbetulkan diri sendiri...
memang kita perlukan org len sebagai cermin...
supaya kita boleh nampak samada diri kita ni betul ataupun salah,....
jangan hanya pandai menuding jari sahaja...





kawan2...,
jika diri ini pernah melakukan kesilapan n kesalahan...,
maafkanlah saya...
sesungguhnya saya hanyalah seorang manusia biasa...
jika diri ini sudah jauh tersasar...,
pimpinlah saya kembali ke jalan yang benar...,
sesungguhnya saya hanyalah manusia biasa...,
jika saya terasa sangat lemah dan tidak lagi berdaya...,
hulurkanlah tangan agar saya boleh bangun semula...,
sesungguhnya saya hanyalah manusia biasa...,
jika saya terasa bahagia dan gembira...,
datanglah kepada saya supaya kita boleh ketawa dan tersenyum bersama...,
sesungguhnya saya hanyalah manusia biasa...




saya sayang kawan-kawan saya....

kalian adalah insan yang terbaik yang pernah hadir dalam hidup saya....,

di kala kedukaan itu menjadi pendinding kebahagiaan....,

kalian hadir memecahkannya....,

tiada yang dapat membalasnya....,

semoga hidup kalian sentiasa berada di dalam lembayung rahmat kasihNYA jua..... 

No comments:

Post a Comment