:: banner ::

Saturday, March 19

:: aRi2 pOm GumBirAa~ ::

halo3 ~ hahaaa...atikurasagumbirasangat2arini......!!!!!!!!!!!!!!


arini g jenjalan ng budak2 kepale xbetul..atiQ,lAmpY n cOkOs...nak tau x kitorg g ane????hahaa....tp b4 2,gigihla aku,atiQ n lAmpY g tggu bus kt dpn KMR...kol11 da smpai ni..tggula c cOkOs ni xsmpai2 ag...tpon2 swoh cpt...,die ckp ndway...,tp dkt 40mnt ndway die..choyyyy ! upe2nyer g dating ng makteh die...cehhhh!!!!!grm btol...so dkt kol12 la bru kitorg grk...mule2 ingt nk g nek bus metro jepp...tp kitorg 2kar plan nek ktm je...sbb lg cpt n senang....1st destination kitorg adlh...,,,jeng3..tmpt yg plg2 due ekor jantan ni nak g..klcc..hahaa..korg tau x..punyerla sengal dak due ekor ni...kitorg ingtkn die juz nk jln2 g klcc jepp..tp upe2nyer die nk g sentuk menara klcc 2...choyyy~mne boleh lollssss ! gile ke hape....nk ktwe aku diwatnyer..hahaa..mmg sengal..pas2 deorg ley nk jln keliling klcc 2..pehhh...xpnt plak an...kitorg bwkla deorg g round suria klcc...n g round taman kt c2...c lampy 2 die comel...da cm bwk adik jenjalan plak an..hahaa..cian die asek kne buli ng kitorg jepp...2nd dstnation kitorg ialah...,masjid india..,jln tar...pnt gile kottt ! nk trtggal da skru kaki ni....hahaa...pas2 ley plak an c cokos ni majok ng kitorg...cm nonok sgt ! hahaaa..yg xbole blahnyer..b4 g sini..,kitorg g kfc..,minum milo panas..tgh2 nk beli 2..,kitorg pon que la...tbe2 adelah sorg budak hyper aktif ni..,name die faiz ( bkn domba keyhhh! )...onyerla aktif bdk ni smpai abez kaunter kfc 2 die pnjt..hahaa...yg lawaknyer 2 cashier yg nk amek order aku 2 nonok tau...perghhh!mmg cun melets gitteww la...name yg trtera kt nametag die adlh FIFY tau...hehee...pas2 sat g c faiz ni ley tnyer kt nonok 2..,ni girl o boy???hahaa..aku mmg xtahan nk trgelak kt c2...smpah weyhh..aku ase nonok 2 mmg bengang je....pas2 mak c faiz ni jwbla, ni girl..n c faiz jwb alek...xcm girl pon..ni cm boy je..hahaa...pas amek mknan aku..,aku trus bla smbl ktwe trbahak2...2la...bdk2 pn ley prasan tau kelainan die 2...jgnla nk mengubah kejadian tuhan...ya rabbi...syukurlah dgn apa yg kita ada...klu ALLAH nk tarik nikmat yg dikurniakan ni..,xyah tggu lame..,sesaat pon bole jadik tau..hmmm...so kpd nonok2 di luar sane 2...,kmbalilah anda ke pgkl jalan...hidup ni hanya pnjman shja...kite ni sbgai pelakon je kt dunia ni...khdpn yg sbnr msh menanti kite... kpd NADZMI OMAR, anda tau kan saya sayangkan anda..so, apa yg prnah sy katakan 2 sy harap anda sntiasa ingt....sy sntiasa sokong anda..,n brde disamping anda....jgn mudah kalah yer...sy tau kamu kuatttt !!!!!ikhtiar byk2 yer...yg pnting,kamu kne ikhlas..ikhlas dlm sgla2nyer..okeyhh!!!

No comments:

Post a Comment